Osnovan je 1969 
Osnovan je 1969 

SENCOR je osnovan u Japanu u 1969. godine. Danas, SENCOR snabdeva više od hiljadu vrsta proizvoda u asortimanu od šest grupa u više od 25 zemalja širom sveta.

Više o SENCORu


Marka Sencor 

SENCOR je organizacija za prodaju potrošačke elektronike, osnovana u Japanu krajem 1960-ih kada su dostigli prestižan ugled u oblasti audio tehnologije. Ranih devedesetih, kada SENCOR postaje evropski brend, raznovrsnost proizvoda se značajno proširuje. SENCOR brend povezuje japansku tradiciju najmodernije tehnologije sa savremenim trendovima udobnog života, razvijenu još više emocionalizmom, individualizmom i zabavom. Organizacija je poznata po svom širokom asortimanu proizvoda, dizajna, inovacija i usluge.

PRIČA SENCOR

  • Kompanija je osnovana u Japanu u 1969 tokom japanskog elektronskog čuda.
  • Naziv nastaje kombinacijom japanske reči "sen", što znači hiljadu i latinske "cor" - srce.
  • Logo prikazuje slovo "O" kao crvenu tačku - simbol izlazećeg sunca i obećanje kvaliteta.
  • Filozofija brenda je usmerena ka ljudima, uslugama i proizvodima koji su zgodni za korišćenje.
  • 1972. proboj sa prvom SENCOR multitrack kasetofonom.
  • 1970. donosi ekspanziju širom Azije i Evrope, SENCOR kasetofoni postižu uspeh u Velikoj Britaniji.
  • Izuzetan nivo razvoja iza SENCOR proizvoda omogućava da se uvede revolucionarna i potpuno nova tehnologija - "obrnuta" funkcija na kasetofonima ili dvokasetašima koji su sposobni za snimanje.
  • SENCOR uvodi potpuno novi proizvod - auto kasetofon i postaje vodeći auto-stereo brend.
  • Kompanija se seli u Evropu početkom devedesetih, menja se logo
  • U dvehiljaditim i 2010im, raznovrsnost proizvoda brzo raste pa SENCOR sada proizvodi širok spektar potrošačke elektronike i otkriva potpuno nove usluge.
  • Sve je veći naglasak stavljen na dizajn, boje, unapređenje paketovanja i stalne inovacije.
  • Danas, SENCOR prodaje više od hiljadu vrsta proizvoda u asortimanu od šest grupa u više od 25 zemalja širom sveta.
  • Priča koja je počela 1969 se nastavlja. I nastavlja se uz veliki prasak.

Istorija

Poreklo

onas_1.jpgPriča iza SENCOR brenda počinje više od 20 godina pre njegovog zvaničnog nastanka. Japan se pitao kako da pokrene svoju ekonomiju, razorenu ratom, a jedan od načina da se to uradi je bio kroz uvoz znanja iz SAD i Evrope podržano od strane vlade, u šta su Japanci uložili preko milijardu dolara. Svetao novi početak nadvio se preko Japana - elektronika. Predratnim kompanijama (Panasonic, Hitachi, Sharp)  pridružile su se nove - Soni, Akai, Sanio, AIVA, a 1969. godine, SENCOR. To je bilo kasnih šezdesetih, u burno vreme revolucionarne promene u svetu, koja je predstavljala značajan preokret za Japan i za njegove elektroničke kompanije. Uvezena tehnologija nije mogla da se nosi sa zahtevima, što je dovelo do pada, a  zadatak je bio revolucionarno pokretanje domaćeg, japanskog istraživanja i razvoja, otkrivanja novih tehnologija, novih proizvoda. Japansko tehnološko čudo je moglo da počne.

1969, godina koja je promenila sve

onas_2.jpgAutor Rob Kirkpatrik naveo je 1969 kao "Godinu koja je promenila sve." Amerikanci su hodali po Mesecu, Rusi osvojili Veneru. Internet je rođen - prvi kompjuter je povezan na mrežu. Presađeno je prvo veštačko srce. Rat u Vijetnamu bio je uveliko u toku a spontane antiratne demonstracije su bile sve jače i dostižu vrhunac na festivalu Vudstok. Pank je rođen... I za vreme ovog lanca događaja, usred nemirnog i revolucionarnog vremena, osniva se SENCOR u Japanu. Brend hiljadu srca (SEN je japanska reč za hiljadu, COR je latinska za srce). Svako mora da stavi celo svoje srce u ono što radi, inače će to biti period u kome se ne može uspeti. Hrabra srca, želja i mašta dodati tradicionalnoj japanskoj disciplini, radnoj etici i perfekcionizmu. Malo crveno sunce (slovo "O") se pojavilo u logou. To je jedan od najznačajnijih simbola u Japanu, zemlji izlazećeg sunca. Za SENCOR, međutim, ova "crvena tačka" je takođe obaveza: "Kvalitet naših proizvoda će uskoro biti uporediv sa apsolutnom većinom vrhunskih svetskih brendova" (u to vreme ga zastupa Blaupunkt sa svojom legendarnom plavom tačkom na logou) .

onas_3.jpg

1970 - ekspanzija

Svet se suočio sa krizom nafte sedamdesetih, ali japanske elektronske organizacije nastavljaju sa rastom. SENCOR je bila jedna od njih. Bilo je jasno od samog početka, brend je tačno znao kuda ide. Kvalitet u sektoru elektronike bio je apsolutna nužnost, SENCOR je orijentisan na cilj i dodao je još neke atribute - inovativnost i raznovrsnost, različit i originalan dizajn, boje, jedinstvena svojstva i dostupnost, jer je od samog početka fokus SENCORa na ljudima, ne na skupljačima uređaja, kolekcionarima ili snobovima. Kompanija je počela izvoz širom Azije i Evrope i postepeno proširila svoje tržište na svih pet kontinenata. SENCOR kasetofoni i stereo sistemi za automobile postaju hit u Velikoj Britaniji, a ubrzo nakon toga u celoj Evropi. Najveći razvojni trijumf SENCORa bio prvi, i na mnogo načina probojni, višekanalni stereo, uveden već 1972. godine. SENCOR programeri brzo razvijaju druge revolucionarne tehnologije, uključujući i "preokrenutu" funkciju za kasetofone, dvokasetaše sposobne za snimanje, i mobilne Hi-Fi - uređaje, jedne od prvih prenosivih Hi-Fi sistema opremljenih sa Dolbi NR ® sistmom za smanjenje buke. SENCOR uvodi u Evropu nov pristup auto stereo sistemima i donosi potpuno novi proizvod - radio za auto sa kasetofonom.

Proizvodi sa dušom, izrađeni od srca

Tehnologija nije bila jedini pokretač SENCORa. To je takođe bilo i pomenuto srce. SENCOR insistira da ljudi uživaju koristeći njihove proizvode. Tako je bilo veoma važno da proizvodi imaju originalan i zanimljiv dizajn, da budu zgodni za korišćenje, a ne da pristaju na "kul" eleganciju, već naprotiv, da proizvodi nude veliku raznovrsnost boja, dajući korisnicima pravo na individualizaciju i stvarajući vezu između čoveka i tehnologije. SENCORov moto je tada bio - Zašto ne bi čovek uživao u svom elektronskom uređaju? Taj moto važi i dan danas.

onas_4.jpg

1990 - preseljenje u Evropu

Godine 1990,  SENCOR postaje evropska kompanija. Upravlja se iz Evrope, proizvodi se prave u Aziji i u evropskim zemljama, međutim, njegovo srce prirodno ostaje na svom mestu, u Japanu. SENCOR logo se menja, ali nastavlja da priznaje najbolje tradicije izvedene iz japanskog tehnološkog čuda, i dosledno prati razvojni plan koji su osnivači postavili. Reč se menja, postaje manja, ali vizija i želja ostaju iste. Temelj kome brend SENCOR teži leži u kombinaciji japanske tradicije i kvaliteta sa Evropskom poslovnom inteligencijom. Srce ponovo zauzima sedište u prvom redu. A ako neko kaže emocijama nema mesta u biznisu, zaista je u krivu.

Danas

onas_soucasnost.jpgRaznovrsnost i inovacija

Danas, SENCOR se fokusira na nekoliko trendova, što ga čini ekskluzivnim brendom na svetskom tržištu. Prvo i najvažnije je njegov širok asortiman proizvoda, kao što je bio slučaj u Japanu 1970, a širom sveta na početku trećeg milenijuma (SENCOR sada prodaje svoje proizvode u više od 25 zemalja širom sveta, SENCOR reaguje na sve aktuelne teme i stalno proširuje svoju ponudu proizvoda, koja danas sadrži više od hiljadu artikala u preko šest kategorija proizvoda (potrošačka elektronika, tableti i telefoni, kancelarijska oprema, auto elektronika, kuhinja i domaćinstvo, zdravlje i lepota) a još više proizvoda se dodaje u ponudu svakog meseca. I tako, dok drugi brendovi stalno pričaju o inovacijama, SENCOR ih konstantno uvodi u svoju ponudu.

Dizajn i boje

Dizajn je jednako važan. Sami proizvodi i njihovo pakovanje. Za određene kategorije proizvoda, SENCOR nudi najširi spektar boja. Boje se savršeno slažu, tako da svako ko kupuje deset različitih proizvoda u istoj boji, na primer, lila, može biti siguran da će svi imati istu nijansu. SENCOR je odlučio da se otarasi melanholičnih i konzervativnih bledih kuhinja i stanova, unoseći boje i individualnost na sliku. Svako može da iskaže svoju ličnost samim odabirom boje. To je mesto gde se čovek vezuje za svoj elektronski uređaj, i ta veza se  učvršćuje pomoću funkcionalnosti, jednostavnosti i odličnom uslugom. I, naravno, pomoću dostupnosti, jer kada je u pitanju politika cena, SENCOR se drži sledećeg pravila: kvalitet po odgovarajućoj ceni - i ni peni više! Ambalaža proizvoda se takođe smatra nekonvencionalnom i individualizovanom. Ambalaža pokazuje tačno koji proizvod koji se nalazi unutra, uključujući tačan opis boje.


Otvorena galerija