Osnovan je 1969 
Osnovan je 1969 

SENCOR je osnovan u Japanu u 1969. godine. Danas, SENCOR snabdeva više od hiljadu vrsta proizvoda u asortimanu od šest grupa u više od 25 zemalja širom sveta.

Više o SENCORu


Dodatna Oprema
Dodatna Oprema

Pronađite dodatnu opremu

Dodatna Oprema


SENCOR dolazi na američko tržište, SENCOR dizajniran u Evropi

Evropski proizvođač potrošačke elektronike SENCOR čiji proizvodi su dostupni u više od trideset zemalja u Evropi i Aziji, objavio je svoju nameru da uđe na američko tržište. Brend će biti predstavljen prvim kupcima na međunarodnoj izložbi New Product Showcase u Čikaškoj McCormick Palati u martu, gde će brend predstaviti najnovije trendove dizajna proizvoda i kućnih aparata na jednom mestu. Predstavnici SENCORa planiraju da u potpunosti razviju svoju zastupljenost na američkom tržištu u roku od dve godine i da utrostruče kompanijin globalni promet za pet godina.
 
SENCOR, čija istorija seže do 1969. godine, proizvodi širok spektar kućnih aparata, uključujući potrošačku elektroniku i, od skoro, mobilne telefone za evropsko i azijsko tržište. Od 2002, kada ga kupuje evropska kompanija, njegova prodaja raste iz godine u godinu. Danas brend obuhvata više od hiljadu proizvoda, i jedan je od najdinamičnijih na tržištu potrošačke elektronike. Među najtraženijima i najbolje prodavanim SENCOR proizvodima tradicionalno su oni za pripremu obroka (stoni i štapni mikseri, kuhinjski roboti), usisivači, aparati za kuvanje (električni čajnici, tosteri, aparati za kuvanje pirinča, roštilji), zatim kućne vage, digitalni merači pritiska, indukcioni šporeti, ali i elektronski aparati za zabavu (TV, radio, multimedijalni uređaji) i ostala oprema.

SENCOR se nalazi u društvu veoma popularnih brendova kućnih aparata, i to ne samo u Češkoj, u kojoj se nalaze glavne kancelarije. On je postao brend broj jedan po prodaji u kategoriji malih kućnih aparata, nadmašivši Philips prošle godine (prema GFK 01-10/2013). Osvaja dominantnu poziciju u kategoriji kućnih aparata i elektronike ne samo zbog svoje ponude različitih proizvoda koji ispunjavaju potrebe kupaca, već posebno zbog kvaliteta, prijateljske cene i inovativnog dizajna. U odnosu na konkurente, marka Sencor izdvaja se bogatstvom boja na aparatima što doprinosi kompletnom dizajnerskom konceptu vaše kuhinje i kuće. Ponuda proizvoda za američko tržište će takođe biti zasnovana na ovim jakim atributima.

"Mi smo spremni da investiramo u proizvodnju novih proizvoda dizajniranih specijalno za američko tržište. Naša namera je da kombinujemo potrebe američkog tržišta sa inovativnim duhom našeg brenda, gde i dalje razvijamo nove proizvode inspirisane potrebama naših klijenata. Ovi klijenti i njihovi zahtevi su naš motor i snaga u konkurentskom polju, i uvek vodimo računa o prirodnoj okolini u kojoj radimo svoj posao ", kaže Robert Šiml, glavni međunarodni komercijalista.

Inovacije, dizajn i 6 godina garancije na motore odabranih modela

SENCOR gradi svoj uspeh sofisticiranim dizajnom, širokim asortimanom i kvalitetom kućnih aparata i elektronike. Dokazuje kvalitet svojih ključnih modela usisivača i ručnih miksera dajući šestogodišnju garanciju za njihove motore. Sencor takođe prednjači među konkurencijom u dizajnu, gde su mnogi od kućnih aparata napravljeni u 9  bogatih originalnih boja.

Među vodećim proizvodima lansiranih na američko tržište biće ručni i stoni mikseri, električni čajnici, usisivači, kuhinjske i kućne vage, aparati za merenje pritiska i digitalni indukcioni šporeti.

Ključni novi proizvodi koji dolaze na svetsko tržište su multifunkcionalni stoni mikseri u 9 boja i serija pametnih električnih čajnika sa regulacijom temperature SVK 1274RD. Ovi proizvodi se takmiče za prestižnu ranije spomenutu nagradu za inovacije na Showcase izložbi.